Wejście do Pracowni i korzystanie z gabinetów:
- Do Pracowni można wejść przy użyciu podanego kodu do bramy kamienicy. Ten sam kod należy wpisać na sejfie, który znajduje się na drzwiach Pracowni, po to by wyjąć klucz do górnego zamka i otworzyć Pracownię. Klucz po otwarciu zamka należy włożyć ponownie do sejfu, by następna osoba mogła wejść samodzielnie do Pracowni. Cyfry na sejfie należy ustawić w pozycji 0000. Po wejściu do środka należy zamykać drzwi od wewnątrz, by osoby trzecie nie mogły się do niej dostać.
- Numery gabinetów znajdują się na drzwiach do poszczególnych pomieszczeń.
- Po zakończonej sesji (zwłaszcza tych w godzinach wieczornych lub porannych) należy sprawdzić czy ktoś jeszcze pracuje, jeżeli nikogo już nie ma to należy dopilnować by wszystkie światła zostały zgaszone, okna zamknięte, a muzyka wyłączona – telefon z którego odtwarzana jest muzyka leży w pomieszczeniu kuchennym na półce pod parapetem (wystarczy wcisnąć pauzę na odtwarzaczu (II) nie trzeba wyłączać telefonu).
UWAGA nawet jeżeli nie są Państwo pewni czy ktoś jeszcze pracuje w środku należy zgasić światła w części wspólnej (korytarz, kuchnia, łazienka), wyłączyć muzykę i zamknąć Pracownię. W przypadku gdyby ktoś został w środku będzie w stanie otworzyć sobie drzwi. - Po zakończonej sesji należy zostawić porządek oraz ustawić wszystkie meble na swoim miejscu.
- Po zakończeniu sesji należy zostawić lekko uchylone drzwi gabinetu, po to by inni mogli się zorientować, że gabinet jest pusty
- Należy pamiętać o zamknięciu uchylonych okien.
- Jeżeli przyszliście Państwo na umówioną godzinę, a gabinet pozostaje nadal zajęty – należy w pierwszej kolejności zapukać do drzwi (to jest znak dla osób w środku, że należy kończyć spotkanie i opuścić gabinet). W przypadku gdy taka interwencja nie zadziała należy wejść do środka i słownie poprosić o opuszczenie gabinetu.
UWAGA! Jeżeli zdarza się Państwu przedłużać sesję, należy zarezerwować gabinet na dłuższy czas, żeby uniknąć niepotrzebnych nieporozumień (w systemie rezerwacyjnym dostępna jest opcja 1,5h oraz 2h). - Nie wolno usuwać z gabinetu jego wyposażenia, można na czas sesji zmienić nieznacznie aranżację gabinetu, jednakże po zakończeniu sesji gabinet należy przywrócić do staniu pierwotnego. Zabronione jest również dokonywanie jakichkolwiek ulepszeń, wprowadzania zmian lub dodatków w gabinetach oraz zmiany istniejącego wystroju, bez uprzedniej zgody wynajmującego.
Rezerwacja gabinetów
- Rezerwacja gabinetów na godziny odbywa się online pod linkiem www.loremlab.pl/rezerwacja
- Bezpłatne odwołanie rezerwacji jest możliwe jeśli zostanie dokonane nie później niż 24 godziny przed rezerwacją. Odwołania należy dokonać poprzez link znajdujący się w wiadomości e-mail z potwierdzeniem. W przeciwnym wypadku opłata będzie pobrana. W przypadku nie otrzymania potwierdzenia mailowego (co dzieje się w przypadku literówek w adresie email podczas składania rezerwacji) można również napisać maila na adres piatek.wojciech@wp.pl lub poprzez sms (na numer 697603406).
- Opłatę za gabinety można wrzucić w kopercie z imieniem nazwiskiem, godziną wynajmu i numerem gabinetu do skrzynki nr 5 na korytarzu zewnętrznym lub na koniec miesiąca zrobić przelew na konto nr 29114020040000340277775150 wpisując w tytule: „wynajem gabinetu np. listopad 2023”. Wpłata powinna nastąpić niezwłocznie po otrzymaniu rachunku lub faktury.
- Faktury lub paragony za dany miesiąc są wystawiane po zamknięciu i rozliczeniu miesiąca, nie później niż do 10-tego dnia następnego miesiąca (np. rozliczenie za miesiąc Styczeń następuje maksymalnie do dnia 10 Lutego).
- Osoby które będą chciały fakturę za najem zobowiązane są do zgłoszenia za pomocą SMS (na numer 606188141) lub mailem (piatek.wojciech@wp.pl) takiej informacji niezwłocznie po dokonaniu pierwszej rezerwacji, jednocześnie przesyłając dane do faktury (NIP, nazwę działalności oraz pełny adres siedziby)
Wspólna część Pracowni
- Należy dbać o porządek i ład w łazience.
- Należy umyć naczynia z których Państwo korzystaliście.
- Do śmietników znajdujących się w pokojach nie wolno wrzucać żadnych śmieci które mogły by wydzielać brzydki zapach (jedzenie, pieluchy itp.). Takie śmieci należy najpierw owinąć workiem by nie wydzielały zapachu i dopiero później wrzucić do kosza w kuchni, jednakże zaleca się by takie śmieci umieszczać w koszu poza Pracownią.
- Należy dyscyplinować klientów by przychodzili punktualnie na umówioną godzinę. W okresie pandemii nie ma możliwości czekania na sesję w korytarzu. Wykluczone jest także rozmawianie z klientem, rodzicem klienta, opiekunem na korytarzu.
- Papier toaletowy i papier do rąk znajduje się w szafie przy gabinecie nr 3.
- Kwiatów nie należy podlewać .
- Należy pilnować by w Pracowni panowała cisza by nie przeszkadzać sobie nawzajem.
- Należy zamknąć uchylone okno w kuchni.
Szkody i odpowiedzialność
- Obowiązkiem wszystkich jest korzystanie z gabinetów i części wspólnej w sposób zgodny z jego przeznaczeniem i charakterystyką.
- Nie wolno wnosić na teren Pracowni żadnych przedmiotów niebezpiecznych oraz takich których posiadanie i przechowywanie jest zabronione przepisami prawa.
- Bez zbędnej zwłoki należy powiadomić wynajmującego o wszelkich szkodach oraz brakach wyposażeniu Pracowni (tel. 606188141 lub 697603406). Należy również podjąć odpowiednie działania niezbędne dla zmniejszenia zakresu szkód w pomieszczeniach.
- W przypadku niestosowania się do powyższych zasad ujętych w regulaminie możliwe jest obciążenie kosztami za szkody wynikłe z nie stosowania powyższych zasad. Wynajmujący zastrzega sobie również natychmiastowe zerwanie współpracy.